Dag 54 av 120

20120302-233319.jpg

Vilken dag säger jag bara. Är helt slut. Har sprungir runt på jobbet som en skollad råtta. Allt har gått bra med disputationen idag. Men mina fötter vill inte mer. Fattar inte just nu hur jag ska kunna träna imorgon bitti. Ja ja i värsta fall får det bli värktabletter.

Flexade ut vid 3-tiden och tog en date med min man i det fina vädret. De var skönt att sitta ute. En öl räckte gott sedan tog vi bussen hem. Jag däckade ganska snart i soffan. Sov max 4 timmar i natt å var rejält trött efter ölen.

Maten idag har inte varit den bästa. Måltidsersättning till frukost. Glömde lunchen så vid kl 14:30 kom jag på det och var vrålhungrig. Tog då en överbliven baguette från lunchen som betygsnämnden fick. Struntade i hälften av brödet. Till middag blev det återigen mannens favoriträtt potatis, skinka, bacon och matlagningsgrädde i gjutjärnsform i ugnen. Gott!

Har fått en del provsvar från Carema där jag kollade magen för ett tag sedan. Galla och lever är OK så det var bra. Men de vill att jag kommer in för en gastroskopi (eller vad det nu heter). Not so nice. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra det. Fullfölja utredningen. Men jag får lite panik när jag tänker på en sådan undersökning.

Nu ska jag ta ett sista glas vatten så att jag har tankat upp med vatten inför träningen imorgon bitti.

Foton från dagen. Överst blommor jag fick som tack för hjälpen. Underst en bild från den fina K-märkta aulan som disputationen hölls i.

20120302-235450.jpg

Kommentera

