Dag 53 av 120

Är precis hemkommen från en kanonbra konsert med Anna Terneim på Mejeriet i Lund. Vilken röst hon har. Jättefint scenarrangemang också. Härligt med konsert på en torsdag för då känns helgen på något sätt längre. Även fast jag jobbar imorgon.

Idag har det blivit 3 st måltidsersättningar och en middag ute. Vi var på MEAT i Lund och åt. Tog förrätten steak sallad och en liten sideorder med Mac&Cheese å en öl till det. Men jag sa stopp efter en öl. Höll mig till pepsi max resten av kvällen trots att sällskapet vinade och ölade på ganska bra.

Längtar tills jag jobbat färdigt mina timmar imorgon och får hålla helg. Ska bli skönt. Ser även fram emot träningspasset på lördag.

Nä nu måste jag sova. Ska vara på jobbet lite tidigare imorgon. Natt natt!

Kommentera

