Dag 50 av 120

20120227-214643.jpg

Måndag, måndag, måndag är det idag. Var otroligt trött i morse. Kroppen kändes tung. Som tur var släppte den känslan under dagen.

Strax före lunch lämnade jag kontoret för att åka på möte i Köpenhamn. Jag och den danska administratören Trine passade på att träffas för en sen lunch. Trevligt och gott. Så det blev alltså lite mer lunch idag än en måltidsersättning. Njöt verkligen av lunchen. Mötet gick bra och sedan var det bara att hoppa på Metron för att sedan byta till Öresundståg för att komma hem.

Väl hemma så bjöds det på färsbiffar med kapris och rödbetor. De har ett namn men det kommer jag inte ihåg nu. Till det lite sallad.

Fotot är taget på min promenad vid Forum i Köpenhamn. En fin väggmålning. Gillade motivet och färgerna.

Ingen motion idag förutom en del promenad. Men känner att det är ganska bra att ta det lugnt för jag är fortfarande ganska öm efter lördagens all rörelse och stillastående konsertbesök.

God Natt!

Kommentera

