Dag 46 av 120

20120223-230216.jpg

Skål! Solen lyste på mig idag. Vårkänslor. Slog på stort och tog långlunch. Skönt att komma ut. Det blev lite shopping och på vägen tillbaka en Latte på en bänk. Det som är bra med att be om laktosfri mjölk är att den oftast har mindre fett% än vanlig baristamjölk. Så det sparar jag in lite kcal på i varje fall.

Maten har gått bra idag. Lunchen åt jag alldeles för sent eftersom att jag glömde bort den. Blev säkert lite mätt av latten. Så lunch först 14:30 och sedan mellanmål 16:30. Så med tanke på träning vid 18:30 så blev det en bra förskjutning. Behövde inte lägga till något extra mellanmål före träning. Eller latten kan man väl säga var det extra intaget.

Till middag bjöds det på Kelda Thai Soppa med räkor. Till det två små surdegsmackor med ost. Mums!

Är skönt trött i kroppen nu. Det var ett bra pass idag. Jag fixade hela uppvärmningen. Jag vågar mer och mer. Pressar foten lite. Så det är bra.

Inget långt inlägg idag. Är sjukt trött och klockan är över 23:00 = läggdags.

Kommentera

