Dag 45 av 120

Idag kom jag äntligen iväg för att träna. Mjukstartade med ett 30 min core pass. Det gick bra. Inga snor eller hostattacker. Lite jobbigare än vanligt men det är väl inte så konstigt. Imorgon är planen att det blir Functional Toning. Lite tuffare men det är väl inte värre än att jag får ta det lite lugnt om jag skulle känna mig matt. Jag har inte feber eller ont i halsen alltså ska det väl vara ok att träna lite. Satsar på det i varje fall.

Tror jag lägger in ett litet extra mellanmål imorgon före träningen. Jag hinner inte hem om och äta middag så jag åker direkt från jobbet. Och då kan det kanske vara lite lite att bara ha 600kcal i kroppen från måltidsersättning under dagen. Så en extra frukt eller något litet mellanmål när jag sitter på bussen till Lund får det blir.

Idag har det blivit 3 måltidsersättningar och så wok med kycklingfile till middag. Gott! Det flyter på himla bra med maten nu tycker jag. Till helgen blir det lite mer mat och troligtvis lite öl också eftersom att jag ska på konsert. Känns ganska skönt att slippa räkna kcal eller mäta och väga för tillfället. Att bara köra på med måltidsersättningarna under dagtid i veckan och tänka att inte ta för stora portioner till middagen. Jag väljer inte de smalaste alternativen alltid men jag försöker att äta mindre. Att vänja mig vid att det inte behöver vara så stora portioner. Att fylla upp med grönsaker.

Har inte så mycket mer att rapportera. Vi hörs imorgon! God Natt!

Bild som inte har med inlägget att göra. Ett bidrag på temat gult i den fotoutmaning jag är med i (366 foton enligt temalista under 2012)

20120222-221828.jpg

Kommentera

