Dag 41 av 120

20120218-223621.jpg

Vaknade i vanlig ordning ca 30 min innan klockan ringde för träning. Skönt att ha lite extra tid. Fixade lite kaffe och kröp tillbaka ner i sängen. Najs! En halv itrimbar slank även ner så att det fanns lite energi i kroppen. Förutom hosta så mådde jag bra. Huvudvärken var borta.

Träningspasset gick bra. Skönt att jag kom iväg och fick tränat idag. Har börjat att riktigt tycka om träningen på lördagar.

Idag sträffades Bentoklubben för en SuperSpontanBento. Kul! Vi är några som träffas ibland för att käka Bento på Wasabi i Lund. Tidigare jobbade vi ihop men nu har vi spridits för vinden. Kul att vi har Bento ihop så att vi kan träffad. Vi är en brokig samling som gillar att snacka en massa och äta Bentolåda. Idag följde även min kompis A med. Fotot ovan är från dagens Bento

Maten idag har gått enligt plan. Frukost en bar. Lunch en Bento (hoppade över ölen). Mellanmål blev lite vita mullbär och lite mandlar. Middag bestod av små tortillabröd med lite nötfärs, skinka, banan och ost. Gott! Inget överätande. Men ärligt så önskar jag just nu att jag hade lite godis. Är ganska sugen.

Har blivit dunderförkyld under dagen. Så nu har jag ett berg med snorpapper på sängbordet. Tur det är träningsfri dag imorgon. God Natt!

Kommentera

