Dag 40 av 120

20120217-215731.jpg Bjuder på en bild av min snacksblandning. Riktigt god är den. Tog vita mullbär, inca golden bär (torkade physalus), rostade mandlar med lite salt i stekpannan (som fick svalna) och så bröt jag små bitar av 86% choklad. Allt detta blandades ihop. Både jag och mannen älskar denna nya blandning. Det blir till snacks och lite mellanmål framöver. Men inte för mycket åt gången. Ingredienserna är lite dyra men om jag jämför med bad jag brukar lägga på godis och annat så kostar det inte så mycket.

Maten idag har gått bra. 3 måltidsersättningar och så lite tacos till middag. Resterna tar vi imorgon och gör lite hemgjord snabbpizza. Ganska nyttiga sådana.

Hostandet har fortsatt idag tyvärr och nu kom dunderhuvudvärken tillbaka på kvällen. Men ingen feber. När jag tog tempen idag så var den på 36.2. Så absolut ingen feber. Så nu är det god natt för mig.

Har träningspass inbokat 09:30 imorgon som jag vill gå på. Vi får se hur det blir med det. Nu tar jag min sup med bisolvon, några alvedon och går och lägger mig.

Kommentera

