Dag 36 av 120

20120213-220210.jpg

Då är jag och mannen ägare till två stooooora fluffiga och sköna kuddar från Clarion Sign. Har bäddat upp sängen och det ser så inbjudande ut att bara slänga sig i bingen och gosa in sig.

Idag efter frukost stack jag ut på stan en sväng på egen hand. Det blev en liten tur in till Desigualbutiken. Blev lite shopping där. Måste gå ner en del till för att bekvämt kunna ha det jag köpte. En jättebra morot för mig. Blir fint till våren. Så nu gäller det att jag kör på och hittar fokus igen. En annan morot jag har är att jag vill komma i en storlek mindre jeans än vad jag har nu. Ska snart köpa ett par till. Det är billiga Lindexjeans men de är verkligen sköna.

Vår mini semester i Stockholm har varit lugn och skön. Vi har ätit gott och njutit av det fina värdet. Sett till att hälsa på mamma och syster. Tågresan hem gick bra. Köpte med mig en kycklingmacka från Espressohouse. Gott!

Min träningsplan för veckan är:
• Tisdag – Power
• Onsdag – Core
• Torsdag – Functional Toning
• Lördag – Functional Toning

Planen för mat är följande:
• Tisdag till fredag: 3 måltidsersättningar och en nyttig måltid på kvällen
• Lördag till söndag: 2 måltidsersättningar och två måltider. Vet ej vilka måltider. Det får jag se.

Nu är det God Natt som gäller.

Kommentera

