Dag 35 av 120

20120212-235614.jpg

Idag blev de mina. De vinröda 14-håls Dr M. De är så fina och jag har struttat runt i dem hela dagen.

Har vid två tillfällen idag suttit på en bänk med nosen mot solen. Såååå skönt. Jag njuter och känner verkligen att det är vår snart.

Maten idag har gått i semesterns tecken. Hotellfrukost, en varm choklad ute i solen, brunch på Clarion Sign och sedan två cheeseburgare från Donken efter konserten. Ska bli skönt att styra upp maten på tisdag igen. Bilden på muffin från brunchen. Det är en minimuffin och den var så fin. Åt bara upp ”locket” och lämnade resten då den var lite väl söt. Men fin var den.

Ja konsert ja. Idag var vi och lyssnade/såg på Sting. En bra konsert men ljudet var lite kasst. Lägger med en bild från konserten. Det är ingen bra bild men den är tagen under den låten som Sting hedrade Whitney Houston. Så detta blir min lilla tanke till henne.

Nu ligger jag i en sköna hotellsängen med de ljuvligt sköna stora kuddarna. Vi funderar på att köpa hem de stora kuddarna då de säljs via hotellet. Min man sa faktiskt denna gång att han också var sugen på dem så då få vi passa på. Ska kolla på lite CSI och sedan blir det sova som gäller.

20120213-000845.jpg

Kommentera

