Dag 33 av 120

Oj oj oj vad jag är mätt. Magen står i sju hörn. Det märks att jag krymp magsäcken under min diet. Så nu får jag verkligen tänka på att ej töja ut den igen.

Idag har jag ätit följande.
• 2 grova mackor med Västerbottens ost till frukost
• vita mullbär, sötmandel och 86% choklad till mellanmål. Egen blandning😀 Bra tåg snacks.
• Biff rydberg till lunch. Lämnade dock det mesta av potatisen och koncentrerade mig på oxfilen. Öl till det.
• En drink
• En räkmacka till kvällsmat men åt knappt halva. Beställde en öl men min man fick dricka upp nästan hela då det tog stopp.
• Lite popcorn

Ja det blev en hel del det när jag skriver ner det så här. Skäms. Men så har jag semester och det kunde varit värre. Mycket värre. Portionerna var verkligen inte stora. Förutom att jag är proppmätt och borde hoppat över middagen så klara magen av maten (än så länge i varje fall).

Skönt att vara i Stockholm igen. Här är så mysigt tycker jag.

Nu ska jag glutta lite på TV sedan är det God Natt! Bild på min egna snacks blandning.

20120210-221148.jpg

Kommentera

