Dag 30 av 120

20120207-221704.jpg Ont i foten har jag idag. Borde byta namn till Lotta, halta Lotta. Ursäkta allt tjat om min fot men det är så sjukt jobbigt att inte kunna röra mig som jag vill. Trött på att ha konstant ont. Fundera på hur ”frisk” jag kommer att bli. Som det är nu så belastar jag fel och det gör att jag får ont i smalben, knäveck och höft. Men det får inte hindra mig. Jag ska komma tillbaka. Jag vill verkligen kunna bege mig ut och springa i vår. Jag var så grymt nöjd att ha ”blivit” en joggare. En motionsform som passade mig perfekt.
Bifogar en bild på eländet. Men på bilden ser den rätt fin ut tycker jag. Ja ja skönt att få skriva av sig lite i cyberrymden.

Idag var en vilodag från träningen. Vilket jag faktiskt inte kände för. Mentalt är jag tillbaka och jag känner för att träna. Börjar känna mig bekväm i träningskläder igen. Det blev tyvärr ingen långlunch och promenad med några ärenden gjorde ändå att jag fick ihop lite steg. Måste leta upp min stegräknare igen. Få lite koll.

Idag blev det 3 måltidsersättningar och så middag bestående av biffstroganoff. Vi använde för första gången laktosfri fraische och det var gott. Det blev inte mycket grönsaker förutom svampen, löken och paprikan som var i. Bättring där. Fast mer mat fick ändå inte plats i min nu krympa magsäck. En liten grov macka slank även ner lite senare på kvällen. Skönt att bli mätt. Det fungerar bra att köra måltidsersättning frukost, lunch och mellanmål.

Gooooo natt!

Kommentera

