Dag 29 av 120

OK, idag erkänner jag för mig själv att jag gått över på 3 måltidsersättningar och en middag. Dvs ej Itrim på heltid längre. Idag blev det 3 måltidsersättningar och 1/2 burk gulash och en liten macka. Har inte räknat ut kcal på det.

Efter jobbet blev det ett Functional Toning pass. Klappar mig själv på axeln och säger bra där. Är vanligtvis inget fan av att först åka hem efter jobbet och sedan gå och träna. Men idag var jag tvungen att ta ut hunden först. Sedan byta om och en rask promenad till Olympen och träning.

Skönt på jobbet nu. Det börjar lugna ner sig. Kanske jag kan få lite mer lugn inombords också. Hade varit skönt. Ska försöka komma ut på en lite längre lunchpromenad imorgon. Måste ändå fixa lite jobb ärenden så då kan jag passa på när jag ändå är ute.

Idag har jag gjort upp planer med mamma och syster. Det blir lunch hos mamma på lördagen och sedan en promenad bort till syster för fika. Skönt att ha bokat in det inför Stockholmsresan. Bra med planer.

Näe jag har inget mer att skriva idag. Så det blir inte mer än så här.

Kommentera

