Dag 26 av 120

Har precis kommit hem från Mejeriet där First Aid Kit spelade. Vilka tjejer. Så himla bra de är. Måste fixa lite musik. Jag har inte lyssnat på dem direkt innan men kommer helt klart att lyssna in mig lite mer på dem.
Jag har en hel del konserter att se fram emot under kommande månader. Kul. Älskar ju att gå på konsert.

Dagen idag har annars kantats av stress. Bläääää. Så mycket att göra. Men jag hann med bussen hem i tid för att på 20 minuter byta om, fixa lite volym i håret med min nya vågtång, och sminka mig. Hoppas att det lugnar ner sig nu. Läääängtar till nästa fredag då vi drar till Stockholm

Idag fick jag mejl att jag kom med på Functional Toning passet imorgon. Har stått som reserv. Så nu ska jag plocka fram lite träningskläder så det är gjort. Dags att sminka av sig och dra täckte över kroppen. Vila fötterna lite.

I brist på annat så fick det bli en bild fån mitt kontor och mitt nya höj å sänkbara skrivbord. Har stått upp en del idag. Bra där. Fast jag får påminna mig själv hela tiden om att inte stå och hänga. Ja ja det ska jag nog lära mig vart efter som.

Maten idag har fungerat utmärkt. Blev lite sen middag. Fick slänga ner en bar i väskan och äta den på Mejeriet tillsammans med min pepsi max. Men det fungerar ju det med. Måste dock börja dricka mer. Jag dricker alldeles för lite. Glömmer bort det helt enkelt.

Kommentera

