Dag 24 av 120

Det blir inte alltid som man tänkt sig även om jag inte gillar att erkänna det. Idag skulle jag ha tränat Core på Actic Södervärn kl. 17:00 men kl. 19:00 satt jag fortfarande kvar på jobbet. Ca 1 timme innan träningen så insåg jag att det var omöjligt att komma iväg i tid så jag ringde och bokade av passet och slutförde det jag hade kvar i lugn och ro. Mycket nu. Men snart så blir det lugnare. Lägger in en bild på fina lugna fisken. Ett foto från ett akvarie i Lissabon. Suddig men han är så skön fina puss fisken.

Inga konstigheter med maten idag. Har i och för sig tittat in i kylskåpet några gånger. Varför vet jag inte. Lite hungrig tror jag men där är ändå inget för mig att äta. Och nu på kvällen när jag jobbade så låg det en vetelängd kvar på fikabordet och den tittadet jag på några gånger när jag gick förbi. Fick påminna mig själv att jag inte skulle ta av den.

Idag blir det inte mer skrivet. Jag är jättetrött och ska gå och lägga mig nu. Imorgon väntar massage kl. 09:00. Det behöver jag för jag har suttit som en kratta idag när jag haft mycket att göra och det känns i nacke och axlar. Dumma mig. Hade behövt det där träningspasset.

Kram å God Natt!

One thought on “Dag 24 av 120

  1. Hej!!
    Det stämmer jättebra!!!🙂 Jag var på Powern och på Core! Vad roligt, kom och hälsa nästa gång!! Jag bits inte😉🙂 Hoppas vi ses på gymmet snart!🙂 Kram

Kommentera

