Dag 21 av 120 = 3 veckor

Oboy vilket vacker väder tralalalalalala…… Det kändes faktiskt som vår ute idag när jag och hunden tog en långpromenad på 60 min (det längsta jag gått sedan i oktober). Ok det blåste lite kallt men solen sken och det smälte från snöhögarna. Så det var mysigt.

Var till Nova idag och köpte mig ett par jeans i en storlek mindre. Hade tur även idag och Lindex hade 100kr rabatt på alla jeans. Så 300 kr för ett par nya jeans känns bra. De får jag ha på vägen under min viktmiskning. Gillar inte när stretchjeans blir för stora. De sitter så konstigt då.

Idag provade jag Modifasts puddingar (köpte på Apoteket). Dvs vanlijpuddingen och chokladpuddingen. Chokladpuddingen var faktiskt god. Så den kommer jag att äta av ibland. Vanlijpuddingen var ok den med men inte lika god som chokladpuddingen.
Bild lånad från modifast.se 

Även idag slank det ner några läkerol. Det är inte bra. Jag börjar släppa taget. Får sluta med läkerolen nu. Jag vet att det inte är många kcal men det är själva grejen. Jag ska inte små äta. Och läkerol är inget som är speciellt bra. Förutom läkerolen så har dagens mat fungerat bra.

Nu är det 1 vecka och 4 dagar tills jag och mannen åker till Stockholm och jag gör ett uppehåll i mitt Itrim:ande. Det blir några dagars mat där. Lite måltidsersättning och väl vald mat. Känner att jag riktigt räknar ner. Det ska bli så  skönt att komma iväg en sväng. Bo på hotell och vara ledig. Hälsa på mamma och syster med familj. Gå på konsert och bara mysa runt i Stockholm. Så mycket shopping tror jag inte det blir då jag är långt ifrån där jag vill vara med min kropp. Men fönstershoppa kan jag alltid göra.

Nu måste jag jobba några timmar så därför skriver jag inlägget tidigt idag. Det blir inte bättre än så här. Men skönt att jobba undan lite så att morgondagen blir lugnare. Det är rätt mycket möten imorgon så jag hinner inte med så mycket ”riktigt” jobb.

Kommentera

