Träningspass – Tårar – Lycka!

Wow vilket träningspass jag var på idag. Functional Toning på Actic Olympen i Lund. Bästa ledaren som var tydlig i sina instruktioner och peppade järnet. Jag fick byta ut mycket av uppvärmningen pga foten men jag har tränat så mycket att jag fixar det lätt och vet hur jag ska få igång pulsen utan hopp. Fixade det mesta tycker jag. Svetten lackade i pannan och på resten av kroppen. Sååååå skönt. Ren och skär lycka.

Sedan när Lika a Prayer med Jay Smith gick lös i högtalarna (med bästa ljudet) så blev det bara för mycket. Tårarna började rinna ner för mina kinder och jag fick värsta lyckokänslan. Helt magiskt! Kanske låter löjligt men jag var överlycklig och njöt i fulla drag. Har aldrig hänt tidigare. Jo på någon konsert men ej under träning. Om ni behöver bra ljudinstallationer så hör av er till Ljudkillen i Lund som fixat ljudet på Actic Olympen i Lund (en kompis från förr).

Så nu vet jag vad jag kommer göra varje lördag framöver när jag har tid. Vilken start på en helg! Fantastisk! Jag var bara tvungen att få mina känslor på ”print ”så att jag själv kommer ihåg dem. Starka starka känslor. Önskar att jag var bättre på att skriva för jag har väldigt svårt att uttrycka mig i skrift. Det är lite därför jag har startat denna blogg. För att bli bättre på att skriva och stava. Slarvar mycket. Får ofta gå tillbaka och rätta mig själv men missar säkert massor ändå.

Har laddat ner Jays – Like a prayer på Spotify så nu går den varm. Ska snart ta en promenad ner på stan och då ska jag ha på mig bästa lurarna och lyssna högt högt för att bevara känslan.

Kram!

2 thoughts on “Träningspass – Tårar – Lycka!

  1. Pingback: De bästa instruktörerna på Actic i Lund | Camillas utmaning för att komma iform

  2. Pingback: En dubbel-espresso-latte i sängen | jag camilla

Kommentera

