Reportage från 2011 – Dagens Industri – Svenska Hälsocampen

Jag hittade en PDF version av det reportaget som gjordes när jag var på Svenska Hälsocampen sist. Här kan du läsa mer om hur det kan vara att var med i Svenska Hälsocampen. Jag är anmäld till våren igen då jag ska ta mig tillbaka efter en fotoperation.

En av deltagarna arbetar för Dagens Industri och gjorde ett reportage under veckan. En av dagarna var det en fotograf med. Jag hamnade på bild. Andra bilden och jag har ett blått linne, svarta 3/4 byxor och hästsvans. Mitt i ett jumping jack hopp. Inte snyggt precis……gissa om jag skrek rätt ut när jag såg det. Trodde jag höll mig undan kameran ganska bra.

http://svenskahalsocampen.se/wp-content/uploads/2011/08/Dagens-Industri-SHC.pdf

Jag har lånat länken från Svenska Hälsocampens hemsida.

Kommentera

