Dag 18 av 120

I’ve got the power hey yeah heh
I’ve got the power
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh yeah-eah-eah-eah-eah-eah

Så glad jag är att jag bokade in mig på ett Power pass fast jag inte riktigt trodde att det skulle fungera med fot och axlar. Det var ett kanonpass för mig. Inga hopp, massor med muskelträning där jag själv anpassar vikt och intensitet. Tänkte på hur sjukgymnasten sagt att jag ska lyfta och kände att jag har bra muskelkontroll. Bra där. Utfall är något som ej fungerar då jag ej kan böja på stortåleden. Så det fick bli utfall med foten helt i golvet. Men det fungerade det med.

Nästa inbokade pass är Functional Troning på lördag morgon. Vi får se hur det går med det passet. Vet inte riktigt om jag ska köra eller ta det lugnt. Det går liksom från 0-100 på en gång nu känns det som. Jag vi får se hur jag känner deti kroppen i morgon.

Har frusit mest hela dagen. Det är väl en kombination av måltidsersättningen och att det är ganska kallt ute. Som jag längtade efter min soppa idag på lunchen. Den varma goda morot/ingefärssoppan. Gotti gott. Det roliga är att när det kommer in någon i lunchrummet och jag precis har värmt min soppa så slår det aldrig fel att någon säger vad gott det luktar. Jag bara ler….

Nu på kvällen blev det ett bad igen. Skönt. Lyssna på Zlatan boken. Jag är inte ett dugg fotbollsintresserad men jag gillar att ta del av dokumentärer och biografier. Snart ut med hunden och sedan gå och lägga mig. Är trött och vill bara sova. Fredag i morgon och sedan är det helg.

Kommentera

