Dag 17 av 120

Dagen idag avslutades med ett skönt och efterlängtat bad. Guuuud så skönt det var. Jag bara måste fixa så att vi får ett badkar i nya lägenheten. Det är över 1 år fram tills vi ska flytta in men det är dags att börja tänka ut smarta lösningar och idéer. Låg i badet i ca en timme och lyssnade på Zlatan boken. Avkopplande. Tände lite ljus och hällde i avslappnande badsalt. Gjorde gott. Fixade även till naglarna efter badet så att det ser fräscha ut. Bara med helt genomskinligt nagellack men det gör så mycket när de får den där extra glansen.

Efter jobbet idag körde jag ett Core pass på Actic i Malmö. Idag körde jag på lite hårdare än förra veckan. Gjorde nästan allt med lite modifikation. Det är så skönt att vara igång med träningen. Imrogon blir det ett Power pass om jag kommer ihåg rätt. Ska till Actic kl. 17:00 i alla fall. Då får vi se hur jag klarar det. Jag ska nog tala med ledaren innan jag börjar och förklara läget med foten och mina problem axlar. Att jag tar det lugnt och kanske får göra lite andra rörelser ibland. Ja vi får se jag tar det som det kommer och anpassar mig. Bättre att göra det än att sitta hemma och snacka om att jag vill träna. Känner inte för styrketräningen just nu utan jag vill köra till musik. Hos sjukgymnasten får jag lite styrekträning för axlar och rygg så helt utan blir jag inte.

Maten idag har gått bra men jag är glad att de 3 veckorna snart har gått och jag ska gå upp till 800 kcal om dagen och får äta av LCD produkterna fullt ut. Gillar dem bättre. Det blir säkert någon soppa då och då för jag gillar Morrotssoppan men som sagt smidigare med barerna tycker jag.

Om jag har tid att ta 1 timmes lunch i morgon ska jag ta mig till Stadium på Triangeln. Vill ha några nya toppar och det känns ganska akut. Så kanske 1-2 nya träningstoppar. Linnen får jag vänta med lite till för jag känner ändå inte för att köra i linne nu.

Näe nu är det dags att sätta på mig myskläder ovanpå pyjamasen och en stor mössa på det blöta håret och ta mig ut på den sista kisserundan med hunden. Inte något jag ser fram emot direkt så här när jag känner mig skön och avslappnad i kroppen efter badet. Vill mest bara slinka ner i sängen.

Kommentera

