Dag 15 av 120

Idag är en sådan där dag som jag inte riktigt vet vad jag har gjort. Känns mest som om jag flummat runt. Visst har jag jobbat men jag har inte haft den där skärpan. Vet inte riktigt vad det är som är på G. Trött är jag i varje fall.

Idag blev det en skön promenad på lunchen i solen. Det uppskattar jag så mycket. Så skönt att låta solen lysa på en även om det var ganska kallt ute.

Nu på kvällen så vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Helt plötsligt hade jag gått och hämtat en Itrim bar. Jag skulle bara ta en liten bit för att jag var sugen på något. Och vips så hade jag ätit upp hela. 200 kcal för mycket idag alltså. Ja det är nog inte så stor skada skedd men så dumt.

Förutom senedsteget med den extra Itrim baren så har det gått bra idag. Inga konstigheter under dagen. Har sett till att tvätta idag så att jag har rena träningskläder. Det blir träning tre dagar på raken nu. Sjukgympa, core och power. Hejja hejja för att det går bra. Känns lite nervöst med power. Men jag tror att det ska fungera med foten. Det är nog mest styrka om jag förstått det hela rätt.

I brist på annat så buder jag på en bild på min hund idag. Vår fina Tosca som nu börjar bli lite till åren och därmed grå om nosen. Det är inte ofta hon får ligga i sängen. Men kanske en gång i månaden så får hon komma upp och morna sig hos oss en lördag eller söndag. Det är nog mest jag och min man som tycker att det är mysigt. Hon försöker inte själv ta sig upp.


Kommentera

