Dag 12 av 120

Dagen satte fart i ett hiskeligt tempo. Kl 10 kom jag på att jag glömt äta frukos och fick skaka till lite pulver. Kl 11 kom jag på att jag missat dricka morgonkaffet. Phuha. Till lunch lugnade det ner sig så då tog jag 1 timmes promenad. Passade på att handla lite mat på Itrim.

Var ganska trött idag. Så jag stoppade ner datorn i väskan och tog bussen hem strax efter 16. Skönt! Det får bli lite helg jobb. Sprida ut det lite.

Nu ligger jag och väntar ut tiden så att jag kan gå ut med hunden och sedan gå och lägga mig. Den där sista kisserundan är sååååå trist. Men men klart hunden ska få komma ut innan jag går och lägger mig.

Jag äter ju enligt Itrims VLCD program. Men en gång om dagen så kör jag med en LCD måltid. På kvällarna den senaste veckan har jag kört med pastamåltiden. Jag lånade en bild från Itrim på denna ersättning. Det är så gott att få tugga lite och det känns bra att magen får lite mer fast. När man vant sig vid smaken så är den god. Jag kryddar med extra cayenne, vitlök och ingefära. Det blir ju bara 50kcal mer. Men återigen om det är någon som kör med Itrim och går på VLCD kolla med er coach innan ni byter ut. Det gjorde jag när jag gick för två år sedan. Att byta ut max en gång var ok för mig då. Så jag kör på det nu med.

Nä det blir inte mer update från mig idag. Trött!

20120120-204238.jpg

Kommentera

