Dag 11 av 120

Idag fick jag äntligen ett roligt brev från CSN. Nämligen mitt slutsaldo = 0kr. I december tog jag alla mina sparpengar och gjorde en sista betalning till CSN. Så himla skönt att bli av med studieskulden. Slipper nu betala 1400kr varje månad. Sååååååå skönt.

På lunchen idag tog jag och kollegan Anna en promenad bort till Triangeln. Det blev lite shopping för oss båda. Skönt att komma ut plus härligt att få tjattra loss lite. Jag och Anna kommer verkligen bra överens och jag hoppas att vi får jobba ihop i många år. Kul att klicka så med en kollega.

Maten har fungerat bra. Idag har jag dock varit ganska hungrig. Undra om det är för att jag var på sjukgympa i tisdags och core igår. Eller så är det stressen på jobbet. Jag brukar få ett extra sug när jag blir stressad.

Apropå jobb så har jag väldigt mycket att göra för tillfället. Och rörigt är det. Det gillar jag inte. Men så är det. Är ny på jobbet så då känns det extra jobbigt. Idag på eftermiddagen kändes det som om jag inte fick något gjort. Tog med datorn hem och satt och arbetade väldigt effektivt i 3 timmar. Kändes bra. Fast nu är jag trött. Ska försöka att vara på jobbet tidigt imorgon. Helst kl 07:00 så jag hoppas att jag somnar fort ikväll. Måste sluta blogga bara….

Det kom massor med snö nu på kvällen. Fint ute men jag tycker att vi kunde ha sluppit den snön. Känns ganska onödigt faktiskt. Fast hunden blev glad och körde ner nosen i snön och plöjde runt.

Natti natt!

20120119-230432.jpg

20120119-230447.jpg

Kommentera

