Dag 5 av 120

Är precis hemkommen efter en konsert med Tingsek på KB i Malmö. Vilken grymt bra konsert. 10 helt underbara musiker på scenen. Och Tingsek är helt otroligt bra. Nöjd att jag tog mig i kragen och åkte in till Malmö igen på kvällen. Det är alltid lite jobbigt att ta sig iväg på kvällen. Speciellt när man inte har någon som följer med. Smuttade på en Pepsi max under konserten. Bad att få den i ett drinkglas med is och lime. Såg nästan ut som en drink.

På lunchen idag blev det promenad med kollegan Anna. Kul att vi kom ut i det fina vädret. Och härligt att jag framöver kommer att få lite lunchsällskap av henne. Inte varje dag men några dagar i veckan skulle jag tro.

Efter jobbet gick jag till Itrim Triangeln och köpte lite mer mat samt en extra shaker. Frågade lite om deras träning. Men det kostar ganska mycket så jag tror inte jag kommer att träna där även om det hade varit smidigt. Tror verkligen att deras träning är jättebra och effektiv.

Köpte även fina tulpaner med mig hem. Som jag skrev på Facebook så blev det tulpaner istället för snask och takeaway som det annats ofta blir på fredagar. Men inte nu på ett bra tag. Det känns helt ok.

20120114-004403.jpg

20120114-005936.jpg

2 thoughts on “Dag 5 av 120

  1. Hej! Jo minsann, jag var också på TIngsek så det var definitivt mig du såg ikväll. Jag såg inte dig dock.

    Vilken trevlig blogg, den ska jag sätta mig ner och läsa lite mer nu🙂

    Kram

    • Kul! Jag har alltid undrat om jag skulle känna igen någon från de bloggar jag läser. Nu vet jag ju att du bor i Malmö men Malmö är stort. Men jag är ändå lite glad att jag fixade det. Annars brukar jag inte vara så duktig på att känna igen folk. Kan gå förbi de jag känner på stan…..

      Nä det var nog mest jag som reagerade på att jag ryckte till så när jag nästan höll på att säga Hej men kom på att det inte var någon jag känner.

      Kul att du gillar bloggen. Jag håller på att utveckla den. Än så länge har jag mest satt upp den och lagt ut inlägg via mobilen. Men jag ska försöka få den så informativ och trevlig så möjligt vart eftersom. Det är skönt att få skriva av sig och sammanfatta sin dag. Sedan så vet jag att jag läste väldigt mycket bloggar själv i början på Itrim (som din) förra gången. Så kan det hjälpa någon att hitta lite information om hur det kan vara så tycker jag det är bra att bjuda på det.

      Ha det så gott och trevlig lördag!

      Kram

Kommentera

