Dag 3 av 120

Dag 3 med måltidsersättning har gått jättebra. Jag har inte alls varit särskilt hungrig. Fryser inte och har ingen huvudvärk. Glömde nästan bort middagen för att jag inte var hungrig. Kvällens middag blev en extra kryddad morots och ingefärs soppa. Tar i lite extra ingefära, cayenne och vitlök för att ge mer sting men även för att öka förbränningen.

Det här med att komma igång med träningen verkar sitta långt inne. Men ok jag går mina lunchpromenader i varje fall och det är mer än vad jag gjort de senaste 4 månaderna. Så bra där. Tog med mig en färdig 150 kcal shake på min promenad så det blev lunch och promenad i ett. Solen passade även på att titta fram precis till lunchen så det kändes härligt. Måste iväg och köpa 556 spray olja till Cross Trainern den gnisslar. Inget roligt att stå på den när den håller på och låter. Dum ursäkt. Nästa vecka är det dags för att gå på något pass också. Det får bli ett core eller MRL pass tror jag. Dessa är lite kortare och jag kan lägga till kondis efteråt.

Nu väntar mitt Bed Time te på att drickas och jag ska hoppa i säng för att orka med en lång dag i morgon.

Natt natt

ps – skönt att ha denna lilla blogg som dagbok. Vem vet kanske någon i framtiden kommer läsa den eller så är det mest för mina ögon….skönt att sammanfatta och skriva av sig lite i varje fall.

Kommentera

