Dag 2 av 120

Det blev en vääääääldigt lång dag på jobbet (7:00-20:45). Men det känns ändå helt OK tycker jag. Skönt att få färdigt saker som jag lovat fixa.

Maten har fungerat superbra. Jag var rejält hungrig vid 18 när jag tog min ”middag” och var då lite orolig för att jag skulle olidligt sugen på något när jag jobbade så länge. Men det gick bra. Hade farten uppe vid datorn så tiden flög iväg. Skönt!

Det blev 30 minuters promenad på lunchen. Riktigt skönt tycker jag. Solen tittade fram lite. Det känns verkligen bra att ha Pildammsparken precis vid min arbetsplats. Det kommer att bli många fina promenader där. Kanske lite picknick till våren/sommare.

Idag var jag även på sjukgymnastik. Det gick bra och jag tror att min led är rörligare nu. Ont gör det men rörligheten gör mycket. Mon gång är renare. Jag satte upp mig på en Artros skola som börjar hos sjukgymnasterna nästa vecka. Där får man lära sig vad artros är för något. Samt lära sig träning mm. Det är mest inriktat på höfter och knä men det kan även vara bra för mig med artros i foten. Bra att ha kunskap om jag i framtiden får det på andra ställen.

Näe nu är det God Natt från mig!

Kommentera

