Dag 1 av 120

Sitter och är nöjd med dagen. Har inte varit allt för vrålhungrig i längre perioder. Ska snart gå och lägga mig och har precis bryggt en kopp kvälls te som jag hoppas gör mig lite sömnig. Teet dricker jag i min favorit kopp från Starbucks i New York. Vill göra det så mysigt som möjligt. Ska dricka ett glas vatten till men sedan får det vara nog. Annars kommer jag att springa på toaletten hela natten.

 Mina favoriter bland måltidsersättningarna är choklad, morrot/ingefära och tomat. Dessa tycker jag är klart godast av dem alla. Att säga att det är gottigott kanske är att överdriva men de är bäst av den måltidsersättning som finns på marknaden. Har även köpt nyponsoppa som jag ska prova på. Den går att dricka både varm och kall. Håller tummarna och hoppas att det smakar gott. Kanske testar den i morgon.

 Cross Trainern fick jag mig en omgång på men inte så länge som jag hade tänkt. Det blev bara 15 minuter. Men jag inser att jag får börja långsamt. I och med att min fot håller på att ställas om efter operationen så påveras hela benet och det kände jag av. Så sakta men säkert. I slutet på veckan ska jag klara 30 minuter tänkte jag.

En rolig grej som händer ganska direkt de gånger jag kör med måltidsersättning är att jag tappar godissugetpå en gång och blir mer fokuserad på mat. Jag som vanligtvis lätt kan byta ut mat mot godis.

Kommentera

