Jag känner mig redo för start

Har tagit en rejäl sovmorgon och njuter av att jag är ledig. Ligger och funderar och inser att jag är väldigt taggad inför måndagens start på utmaningen. Det kommer att bli en tiff första vecka med iTrim. Mycket intensivt på jobbet denna vecka. Att börja träna samtidigt som jag börjar med måltidsersättning. Men det ska gå bra. Första veckan är värst.

Ska läsa min Itrim bok igen för att komma in i The Mode.

Åhhh det ska bli skönt att börja och jag längtar till den dagen då jag slutar känna mig som en stoppad korv. Att komma i mina favorit jeans och kunna knäppa min favorit kjol. Livet blir så mycket skönare när man slipper några lager fett på kroppen. Men även att få musklerna att bli vältränade och slimmade.

Kommentera

