Fler förberedelser

Nu har jag även unnat mig ett par fina WESC Chambers RZA hörlurar till mina kommande promenader (och även för pendling till jobb samt resor). Ett par bra hörlurar med endast en sladd på ena luren. Den har volymkontroll och mic så att jag lätt kan svara i telefonen om den skulle ringa när jag är ute. Det gillar jag. Det blev ett par svarta med blått. Funderade på vita men på vintern har jag ofta svart mössa så jag kände att det passade bäst in med svart.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag börjar. Tjo jag är taggad. Det måste fungera. Det ska fungera. Jag känner mig som en uppstoppad korv för tillfället.

Kommentera

